Po ustalonym czasie każdy zespół zaprezentuje wyniki swojej pracy, czyli prezentacje zdobytych informacji na temat odpadów, pozostałym uczniom.
Wybierzemy się wszyscy na wycieczkę do lasu. W lesie porozmawiamy o środowisku, leśnych zwierzętach i roślinach, ziemi jako miejscu ich współżycia z ludźmi.
W szkole zostanie przeprowadzony konkurs wiedzy o odpadach, ich rodzajach, segregacji, odzysku surowców wtórnych, ich wpływu na środowisko oraz możliwości ograniczania tego złego wpływu przez każdego z nas.
Etapem końcowym konkursu będzie zadanie polegające na posegregowaniu przyniesionych przez każdą z grup „leśnych skarbów” na papier, plastik, szkło i metal.
Wszystkie zespoły zastanowią się co można byłoby zrobić z tych znalezisk, w jaki sposób ponownie można coś z nich odzyskać, wybiorą jeden pomysł w każdej z grup i zrealizują go.
Ponadto każdy zespół będzie miał za zadanie wykonać pracę plastyczną, na temat „Segregacja odpadów moim wkładem w ochronę środowiska”.
Ponadto każdy zespół będzie miał za zadanie wykonać pracę plastyczną, na temat „Segregacja odpadów moim wkładem w ochronę środowiska”.